torsdag 27 november 2008

Hemliga mössan är skickad nu...

Trots att jag blev färdig med mösshemlisen i SÅ god tid, så kom jag mig inte för att posta den förrän igår, i sista minuten alltså. För hoppningsvis så hinner den fram till på fredag ändå. Hoppas att du tycker om den, du som får den *håller tummar*.

För övrigt så har det varit tunt på pysselfronten. Men jag håller åtminstone på med en mössa till mig själv, en sån här fast röd:Blir nog färdig en eller annan dag :)
Till helgen har jag tänkt hinna med lite julklappspyssel, så förhoppningsvis kommer bilder på det sen.

2 kommentarer:

  1. tack så mycket för den jättefina mössan och pysselsakerna. gilla både färgen och modellen på mössa

    SvaraRadera
  2. Så kul!
    Jättespännande när man får se paketet uppackat hemma hos någon annan och uppvisat i någon annas blogg. Det är nog för att det här är mitt första byte, men det känns liksom väldigt overkligt först :)

    SvaraRadera