onsdag 24 mars 2010

Utmaning

Såg en liten utmaning på någons sida och fick för mig att det var roligt idag... Alla svar måste vara på samma bokstav som ditt namn och inget får vara påhittat. tror jag klarade mig förutom möjligen min alpacka-jacka, men det var så fint så jag tycker det får duga.. :) Feel free to join...

1Vad heter du: Anna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Aska
3. Ett flicknamn: Alma
4. Ett pojknamn: Agaton
5. Yrke: Avdelningschef
6. Färg: Azurblå
7. Klädesplagg: Alpacka-jacka?!
8. Mat: Ansjovis
9. Sak i badrummet: Avlopssrensare
10. Stad: Aten
11. Orsak att vara sen: Alla klockor var trasiga?
12. Något man skriker: Aj!
13. Film: Amelie från Montmartre
14. Något man dricker: Absint
15. Band: A Camp
16. Djur: Apa
17. Gatunamn: Alsättersgatan
18. Bil: Audi
19. Sång: All you need is love


2 kommentarer:

  1. Kul och extra kul med alpacka-jacka. Tror att jag gjort en liknande utmaning någongång. GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  2. Hej hej,
    tack för kommentaren hos mig. Nej, min kasse är inte fodrad. Den gamla handduken var iofs ganska sliten och det har blivit ett litet hål mitt på kassen. Men annars så tycker jag att den är väldigt hållbar och bra :)

    SvaraRadera